skip to Main Content
Medicalinfo - Egészség, életmód cikkek
Nyakfájás Gyakorlat

Két gyakorlat nyakfájás enyhítésére

nyakfájás gyakorlat

Gyakorlat nyakfájás enyítésére az oldalon! A nyak– és vállfájdalom leggyakoribb okai a rossz fekhely, a helytelen testtartás, a hirtelen csavaró mozdulat vagy a túl sok stressz. Otthon is tudunk enyhíteni a problémán célirányos gyakorlatokkal!

1. LAPOCKA ÖSSZEHÚZÁS

Üljünk ki egy szék vagy a kanapé szélére, közben nyújtózkodjunk fejünkkel a plafon felé, mintha fejünk búbjával megérintenénk azt.

lapockatáji fájdalom

Egyéni Gyógytorna vizsgálattal

Előzze meg és kezeltesse a mozgásszervi panaszait szakemberekkel. Hatékony, modern szakterápiás kezelések!

Derekunk maradjon egyenes, ne homorítsunk!

Kezünket tartsuk az ölünkben, vállunkat engedjük lazán le, lapockáinkat pedig húzzuk össze, amennyire csak tudjuk. Próbáljunk így maradni néhány percig. Lazítsunk, majd ismételjük még meg néhányszor a gyakorlatot.

2. FEJMOZGATÁS

Állunkat engedjük a mellkasunkra, majd emeljük középállásba, ezt követően pedig billentsük fejünket egyszer a bal, egyszer a jobb oldalra. Ismételjük meg naponta párszor a gyakorlatsort!

Blogolás egészség, betegség, megelőzés és életmód témában.

This Post Has 0 Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Back To Top