skip to Main Content
Medicalinfo - Egészség, életmód cikkek

Egyszerű gátizomtorna, intim izomtorna gyakorlat

Egyszerű Kegel ( gátizomtorna) gyakorlatok

* Feszítsük meg a gátizmunkat kb. 3 másodpercig, majd lazítsuk el szintén 3 másodpercig. Közben arra figyeljünk, hogy a hasizmunk legyen laza, és egyenletesen lélegezzünk.
* A feszítés-lazítást ismételjük gyorsan egymás után többször.
* Nyomjunk mintha székletet akarnánk üríteni, de csak mérsékelt erőkifejtést alkalmazzunk.
* Szorítsuk össze a végbélnyílás, majd a hüvely és húgycső körüli izmokat is, úgy mintha a szeméremcsont felé akarnánk felhúzni őket. Majd fordított sorrendben lazítsuk el őket.

Ezeket a gátizomtorna gyakorlatokat végezzük el naponta többször kezdetben 10-es ismétlésszámmal, majd hetente növeljük a gyakorlatok számát, míg a 30-at el nem érjük. A gyakorlatokat addig végezzük, amíg a problémánk meg nem szűnik. Természetesen az állapotunk fenntartása érdekében tovább is érdemes.

Mik a gátizom gyakorlatok előnyei?

  • olcsó
  • egyszerű
  • hatásos
  • ülve, állva vagy fekvő pozícióban is vegezhetők

Hátrányok

  • az izmokat folyamatosan edzeni kell
  • előfordulhat, hogy 15 hétnél korábban nem következik be változás
  • ha 3 hónapot követően sem következik be változás, keressünk fel szakembert

Blogolás egészség, betegség, megelőzés és életmód témában.

This Post Has 0 Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Back To Top